חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק בהרצליה

ענף חלקי החילוף בישראל הוא אחד הענפים הרווחיים ביותר. על פי ההערכות, מגלגל הענף כשלושה מיליארד שקלים בקירוב מדי שנה. מהיכן מגיעים חלקי החילוף בישראל? אילו חלקי חילוף ניתן לקנות אצל בעלי מקצוע המתמחים בפירוק רכבים? מתי כדאי באמת למכור את הרכב ולא לתקן אותו? במאמר להלן נעסוק בסוגיות הללו ונביא הסברים קצרים וברורים.

חלקי חילוף בישראל – יבוא ופירוק רכבים

חנויות ומשווקים של חלקי חילוף משיגים אותם, בדרך כלל, מכמה מקורות. המקור הראשון הוא באמצעות יבואנים רשמיים, האחראים על מרבית יבוא החלקים בישראל. הנתונים מלמדים כי שישים אחוזים בקירוב מהמחזור מגיע אליהם. מקור נוסף הינו חלקים שפורקו מרכבים בחו"ל, חודשו ומשווקים בישראל, כמו גם במקומות אחרים בעולם. קניית חלק מהסוג הזה כרוכה בסיכון לא קטן.
אמנם לרוב תא מדובר בסיכון בטיחותי, אבל העלויות של חלקים כאלה גבוהות, ואין כל אחריות שהתקלה לא תחזור על עצמה.
המקור השלישי הוא פירוק רכבים – אנשים או גופים מקצועיים בתחום. כל אדם או גוף כזה קונה רכבים לפירוק בהרצליה, תל אביב או בכל מקום אחר, מפרק את הרכבים ומוציא מהם את החלקים היקרים והנמכרים ביותר.

אילו חלקי חילוף ניתן לקנות מפירוק

חלקי החילוף שניתן לקנות מפירוק יכולים להיות חלקי פלסטיק לקישוט, או חלקים אחרים שאין להם כל נגיעה לבטיחות. עם החלקים הללו ניתן למנות מראות – שאפשר לראות בבירור אם הן פגועות או לא, פנסים – אם מתברר בבדיקה שאין בהם פגיעה יסודית, חלקי ריפוד, פגושים, ג'נטים ועוד. לפעמים, אם הרכב המפורק הוא מדגם חדש יחסית, ניתן וכדאי לנסות ולרכוש גם חלקים בעייתיים, שקרוב לוודאי יידרשו בעתיד. בסיום התהליך נמכר הרכב לגריטה, אחרי שהוצא ממנו כל דבר יקר שאפשר למכור.

הנקודה שבה מחליטים למכור את הרכב לפירוק ולא לתקן אותו, היא הנקודה שבה מחליט השמאי של חברת הביטוח שהרכב הוא מושבת כלומר ששווי התיקון הצפוי עולה על 60% מערך השוק של הרכב.
אם יש לך רגב תקוע ואם יש לך עניין למכור אותו במהירות ובמחיר הוגן, זה המקום עבורך.
איזי קונה רכבים במהירות ובמחירים הוגנים, ומגיע לכל מקום כמעט. כדאי ליצור קשר כעת ולהיפטר מהרכב הבעייתי במהירות.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.