חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לחלקי חילוף איכותיים

בשנים האחרונות חלו שינויים מפליגים בשוק חלקי החילוף לרכב בישראל. אחד השינויים החשובים הוא האפשרות לרכישת חלקי חילוף באינטרנט. מה היתרונות בשיטת והחסרונות הפעולה הזאת? מה היתרון ברכישת חלקי חילוף מפירוק? מי קונה רכבים לחלקי חילוף ולמה? כל התשובות – בהמשך המאמר.

רכישת חלקי חילוף לרכבים באינטרנט

העלייה החדש בשימוש באינטרנט, כמו גם המהירות היחסית והביטחון ברכישת מוצרים באתרי האינטרנט הגדולים, פתחה גם את שוק חלקי החילוף לרכב וחשפה אותו לתחום. נכון להיום, שווי השוק הזה נאמד בקרוב לשלושה מיליארד שקל. בנוסף, היבואניות הרשמיות נוטלות לעצמן אחוזי רווח גבוהים, שהופכים את הקנייה בחנויות לחלפים, כמו גם כחלק מהשירות הניתן במוסך, לבלתי כדאית בעליל. לעיתים מזומנות ניתן לרכוש חלק חילוף, הן לרכבי יוקרה והן לרכבים אחרים, במחירים נמוכים מאד.
עם זאת, לקנייה באינטרנט יש חסרונות. החיסרון הראשון הוא שלעתים, חל' החילוף שמגיה איננו החלק הנדרש, מה שמצריך קנייה נוספת, או ויתור על הרעיון ורכישת חלק חדש במחיר שערורייתי. החיסרון השני טמון במיסוי על חלקי חילוף ששווים גבוה מסכום מסוים. המיסוי הזה עלול לפגוע בכדאיות העסקה.

חלקי חילוף מפירוק – כל היתרונות

פירוק רכבים לחלקי חילוף איננו דבר חדש, וימין כימי תעשיית הרכב בעולם. במדינת ישראל קיימים לא מעט מגרשים שבהם ניתן למצוא מכוניות המיועדות לפירוק, שמהן ניתן לקחת חלקים מסוימים.
בנוסף, גם חנויות לחלקי חילוף לרכב משווקות חלקי חילוף מפירוק, שנבדקו ונמצאו מתאימים. למעשה, רכישת חלפים מהסוג הזה הפכה כבר לעניין שבשגרה. רק בחלק קטן מהמקרים נרכשים חלקי חילוף חדשים מהיצרן, המיובאים באמצעות היבואן הראשי של סוג הרכה הספציפי. החיסרון בחלקי החילוף הללו הוא בעיקר העדר האחריות, והעדר האינדיקציה הברורה לגבי רמת הבטיחות של החלק והאיכות שלו.
למרות הכל, רכישת חלקי חילוף מפירוק מהווים כיום, וימשיכו להוות בעתיד, חלופה ראויה לבעלי רכבים.
אם יש לך רכב המיועד לפירוק, או אם הרכב שלך הוכרז טוטאל לוס, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק וחלקי חילוף במחירים הוגנים ובמזומן. כדאי ליצור קשר כעת ולקבל הערכה אמיתית של מחיר הרכב שלך.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.