רכבים לגריטה
רכבים לגריטה
איזי עוזר לכם להוציא את המקסימום מהרכב שלכם
הרכב הישן שלכם עולה על הכביש ובדרך הוא:
- פולט מזהמים מסוכנים לאוויר
- עולה לכם ביוקר
- מסכן אתכם ואת בטיחות משפחתכם
הודות לפעולת הגריטה תוכלו להיפטר מהרכב הישן, היקר והמסוכן שלכם ובדרך,
לעשות מזה כסף.
מהי גריטה?
גריטה של רכבים הינה חלק מתהליך שלם הממיר חלקי רכבים ישנים לחומרי גלם שמישים.
עד להגעת שלב הגריטה (שהינו סופי בתהליך פירוק הרכב), ניתן לפרק את כל החלקים, להרוויח כסף ועל הדרך – לתרום לאיכות הסביבה.
מה עושים עם חלקי הרכב הישן?
את הצמיגים – הופכים לפסי האטה ומשטחי משחק;
את זגוגית הרכב – לזכוכית (לאחר תהליך עיבוד והפרדה);
ואת השלדה – למכירה והפקת ברזל לשימושים שונים, לאחר גריטה.
מהי תוכנית הגריטה?
בדומה למדינות מתקדמות בעולם, גם בישראל הופעלה תוכנית גריטה, שהינה תוכנית לאומית בהובלת המשרד לאיכות הסביבה.
מטרת התוכנית העיקרית התמקדה בצמצום כלי הרכב על כבישי ישראל, צמצום הפגיעה באיכות הסביבה על ידי מחזור מתכות ומזעור פליטת גזים מזהמים, והסיבה החשובה מכל - הגדלת בטיחותם של הנוסעים.
בתכנית גריטה של רכבים, זכאים להיכלל כלי רכב שגילם מעל 20 ושרישיונם בתוקף, ובעדם יקבל בעל הרכב 3000 שקלים.
מכירת רכבים לגריטה – איך זה עובד?
בעל רכב המעוניין למכור רכב לגריטה, חייב ראשית לבטל את רישיונו של הרכב, על ידי הגעה למשרד הרישוי עם הרכב במצב שמיש, ועם רישיון בתוקף ותעודה מזהה.
בהמשך, מועבר הרכב על ידי בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו לאחד מאתרי הגריטה, הפזורים ברחבי הארץ.
תוך 45 יום עתיד בעל הרכב לקבל לחשבונו כ-3000 שקלים ובנוסף, החזר סכום רישיון הרכב, בהתאם למועד פקיעת תוקפו.
נכון להיום, בהתאם להודעת המשרד לאיכות הסביבה, עקב ביקוש שיא מחד והפסקת מימון ממשלתי מנגד,
תוכנית גריטה של רכבים של המשרד לאיכות הסביבה, משרד התחבורה ומשרד האוצר - אינה פעילה יותר.
איזי קונה רכבים לגריטה – ומחזיר לכם כסף ליד – ומיד
מה כולל השירות?
הגעה לבית הלקוח תוך שעות ממועד הקריאה
- אבחון מצב הרכב ותשלום מזומן לבעל הרכב
- הובלת הרכב למרכזי הגריטה
- טיפול וליווי בעל הרכב בניהול תהליך הגריטה אל מול הרשויות