פירוק רכבים היא מלאכה מורכבת ורק בעלי ניסיון יודעים כיצד לפרק רכבים לגורמים באופן מיומן.
7 עובדות שלא ידעתם על פירוק רכבים
- זהו הפתרון הנכון ביותר עבור רכבים שיש להם תקלה טכנית שאי אפשר, או לא כדאי לתקן אותה עקב העלויות הגבוהות.
- זהו הפתרון היחיד עבור רכבים שעברו תאונת דרכים קשה ולכן הוכרזו רכב טוטאל לוסט ולכן מעבירים אותם באמצעות רכב הגרר למגרש המכוניות שלנו.
- מפעלי המחזור החדשניים הפועלים בישראל, מסוגלים לבצע מחזור של מתכות על ידי התכה שלהם בחום גבוה, להפוך את הפולימרים של החלפים הבנויים מפלסטיק לחומר נוזלי ולעבד מחדש את הזכוכיות. בדרך זו החומרים חוזרים לשימוש ומייצרים מהם מוצרים שונים.
- חלפים תקינים שיכולים לסייע לבעלי רכבים אחרים בדגמים זהים או דומים, נמכרים כחלפים המוגדרים יד שנייה וכך עלותם היא פחותה.
- בשנים האחרונות המשרד להגנת הסביבה החל בפעולות אכיפה מאסיביות נגד בעלי רכבים שמשאירים את הרכבים הישנים בכל מיני מקומות בדרכים ובחניונים.
הרכבים הישנים הללו פולטים גזים ולכן הם מקור לזיהום אוויר מהותי. כל מי שגר בסמוך או עובר שם נושם את האוויר המזוהם ודבר זה מזיק מאד לנשימה שלו. מכיוון שהרכבים הם מאד ישנים, הדבר קורה גם כשהם חונים ולא רק כשהם בנסיעה ולכן קיימת חשיבות רבה להזיז אותם.
בעלי הרכבים הללו נדרשים להזיז אותם לצרכי פירוק ללא דיחוי. מי שלא מבצע זאת מתחיל לקבל קנסות וצובר חובות כבדים מול העירייה, שמבצעת את האכיפה בפועל.
לכן הגרר שלנו מגיע לכל החניונים הללו בתיאום עם בעלי הרכב ומעביר את הרכבים הישנים הללו למגרש כדי לבצע פירוק.
- בעל הרכב שמעביר את הרכב שלו לפירוק, מקבל את הערך הכספי של החלפים התקינים שפורקו מהרכב שלו בו במקום וזאת לאחר שהמומחים בוחנים את החלקים המפורקים ומפצלים אותם מה מיועד למחזור, מה אפשר למכור לקמעונאים העוסקים בחלפים יד שנייה.
- עובדי המשרד שלנו מסייעים ללקוח להגיש את המסמכים הרלוונטיים למשרד הרישוי באופן מקוון וזאת כדי שהרכב יורד ממצבת כלי הרכב הנעים בכבישי ישראל. החשש הוא שמישהו ישתמש במספר רישוי זה ולכן חשוב שהמידע יהיה מעודכן. כמו כן, משרד הרישוי צריך לדעת את מועד הפירוק בפועל, כדי להחזיר לבעלי הרכבים את החלק היחסי של אגרת הרישוי ששולמה מראש לכל השנה אך לא נוצלה במלואה.
לעיתים לוקח זמן לבעל הרכב להעביר את המכונית ששרתה אותו שנים רבות לצורך פעולת פירוק הרכב, כיוון שהוא עושה כל שניתן כדי להמשיך לנהוג בו. אך לעיתים אין ברירה ויש להעביר את הרכב לפירוק כי אי אפשר לתקן אותו.
בשביל זה אנחנו כאן לשירותכם ונשמח לסייע לכם כדי לבצע זאת בדרך הקלה ביותר.