חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק ברעננה

קניית רכב לפירוק איננה דבר של מה בכך. זאת, בעיקר בגלל המורכבות של ההערכה. איש מקצוע אשר קונה רכבים לפירוק ברעננה, כמו בכל מקום אחר, צריך לקבוע את מחיר הקנייה של הרכב. קביעת המחיר שלל פירוק רכבים ברעננה או בכל מקום אחר משקפת את שיווי המשקל בין שמירה על בטיחות הציבור, קרי בטיחותם של הקונים, לבין הפקת רווח מכסימאלי מהמכירה. מהם הכללים לקביעת הסטאטוס של הרכב? כיצד נבחרים חלקי החילוף שיחזרו למחזור כלומר יפורקו מהרכב, ינוקו ויימכרו לבעלי רכבים זהים?

פירוק רכבים ברעננה – הכללים לקביעת הסטאטוס של הרכב

השאיפה של חברות הביטוח, כאשר רכב עובר תאונה, הינה לתקן את הרכב תך הקטנת העלויות במידת האפשר. עם זאת, ככל שהבעיה שנוצרה בעקבות התאונה, או בעקבות התיישנות טבעית של הרכב היא גדולה יותר, כך יורדת המוטיבציה של חברות הביטוח לתקן את הרכב. על פי חברות הביטוח, רכב שעלות התיקון שלו עולה על 60% מערכו, נוטה חברת הביטוח להחזיר למבוטח את מלוא הסכום שהיא חייבת לו על פי הביטוח, ולהגדיר את הרכב "טוטאל לוס" – אבדן מוחלט.
ההיגיון אומר, לפיכך, שככל שהרכב מזדקן, כך גדלה המוטיבציה של השמאים מטעם חברות הביטוח להגדיר את הרכב כאבדן מוחלט. הדבר עדיף, בעיקר לאור העובדה שהרכב , ככל שהוא ישן, עלויות התיקון שלה גבוהות יותר. כך, תיקון רכב ישן שעלותו 5,000 ₪, פחות או יותר, עלולה להיות יקרה יותר מאשר 3,000 ₪, שזה רף 60 האחוזים שמעבר לו, הרכב מוגדר טוטאל לוס..

קונה רכבים לפירוק ברעננה
קונה רכבים לפירוק ברעננה והשרון

בחירת חלקי חילוף

בחירת החלפים שיחזרו לרשות הציבור כרוכה באחריות רבה. אנשי צוות לא זהירים ישמישו חלק שנפגע באורח קשה, וירחיבו עקב כך את מעגל האנשים החשופים לחלק הזה ולרכב שבו הוא מורכב, בסכנה בגללו.
על מנת להימנע מסיכונים מיותר, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לרכוש מפירוק רכבים, אך ורק חלקים שאין להם קשר עם המנוע או חלק טכנולוגי אחר הקשור בבטיחות. ידיות למוט ההילוכים, מראות, ריפוד של הכיסאות, ידיות להרמת החלון בדלת וכיוצא באלה.
אם יש לך רכב ישן, ואם יש לך רצון להפיק ממנו את הסכום המכסימלי, זה המקום בשבילך. כדאי ליצור קשר עוד היום ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לאורך כל התהליך, עד להסכם המכירה.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.