חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.

קונה רכבים לפירוק ברמלה

ההחלטה על מכירת רכב לפירוק איננה קלה. לא מעט אנשים נקשרים לרכב שלהם ויש להם מטען רגשי רב המקשה על קבלת ההחלטה. עם זאת, מגיע הרגע שבו לא ניתן יותר להימלט מהחלטה. הדרך היחידה למנוע פירוק הרכב היא להפוך אותו לרכב אספנות, אבל מרבית בעלי הרכבים אינם מעוניינים להיכנס להרפתקה הזאת. מתי מגיע הזמן להחליט על מכירת הרכב הישן והטוב? למה כדאי להחליט על מכירת הרכב, גם אם במקרים מסוימים יש אפשרות להמשיך ולהחזיק אותו? מי קונה רכבים לפירוק ברמלה ובשפלה, וגם במקומות אחרים בארץ? כל התשובות – בהמשך המאמר.

פירוק רכבים ברמלה – מתי מגיע זמנו של הרכב הישן?

למעשה, אין מגבלה לכאורה על האפשרות להחזיק רכב ישן. החוק בישראל מגדיר תקופת ההתיישנות של רכבים, על פי הייעוד שלהם והאופי שלהם. ההיגיון מאחורי הקביעה הזאת הוא, שככל שהשימוש ברכב הוא אינטנסיבי יותר במהלך חיי הרכב, כך מתקצרת התקופה שלאחריה הוא יוגדר כרכב ישן. זאת, על מנת למנוע סיכון אפשרי הן למשתמשים ברכב והן לנוסעים בו, אם מדובר ברכב הסעה מכל סוג שהוא.
ובכל זאת, במדינת ישראל ייחשב רכב כמיושן כשגילו מתקרב לעשרים שנה. למעשה, הגיל הקובע לעניין התיישנות הרכב הוא 19 שנים. רכבי הסעות או רכבים המשמשים למטרות מקצועיות שונות, עשויים להיקרא ישנים מקץ 15 שנה בלבד.

קונה רכבים לפירוק ברמלה
קונה רכבים לפירוק ברמלה

מתי מחליטים לפרק רכב שהוא עדיין פעיל?

לעיתים מזומנות קורה שרכב ישן הוא אמנם פעיל, אבל יחד עם זאת, הוא בעייתי. הבעיות יכולות להיות קושי בהתנעה, רכב נכבה ללא צורך לעיתים קרובות, או שחלקים אחרים לא פועלים ופשוט מציקים סוג אחר של תקלות הינו תקלות בטיחות: בלמים לא עובדים כמו שצריך, ההגה "משחק" והשליטה שלו על הרכב איננה או מערכת החשמל קורסת.
תקלות מהסוג השני פשוט מסכנות חיי אדם, הן אלה הנוסעים ברכב הבעייתי והן הולכי רגל או בעלי רכב אחרים הבאים איתו במגע. רכב כזה חייב להיות מפורק, גם אם לכאורה ניתן להמשיך ולהשתמש בו.
אם יש לך רכב למכירה, זה המקום הנכון עבורך. איזי קונה רכבים לפירוק בכל הארץ, בסכומים משתלמים. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים של איזי יצרו אתך קשר לתכנון נכון של העברת הרכב.