חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק ברחובות

ההחלטה על מכירת רכב לפירוק איננה קלה, בעיקר למי שהרכב הישן יקר לליבו, או ליווה אותו במשך שנים לא מעטות. בנוסף, יש אנשים המתקינים ברכב שלהם תוספות ההופכות אותו למתאים והנוח ביותר עבורם, מה שמקשה עוד יותר על המלאכה. מה ההתייחסות לתוספות המותקנות ברכב, בכל הנוגע למחיר המערך שלו? מהי הנקודה שבה מעדיפות חברות הביטוח לפתות את בעל הרכב במלון הערך, ולהימנע מתיקון שלו?מי קונה רכבים לפירוק ברחובות, בתל אביב ובמקומות אחרים?

תוספות לרכב וקביעת המחיר המוערך שלו

כאמור לעיל, יש רבים המוסיפים תוספות המתאימות אותו לצרכים שלהם. חלק מהתוספות הן קבועות – מנורות מיוחדות, או תוספים ויזואליים אחרים. ברכבים מסחריים רבים נוסף תא מטען מבודד או בקירור, שלא ניתן להעביר אותו לאחר. חלק אחר מהתוספים ניתן להעברה, אם ניתן לנתק אותם ואם יש היגיון בהעברה שלהם לאחר: מערכות סטראו, מערכות שמע באוטו וכיוצא באלה.
כך או כך, מה שחשוב לדעת הוא שהתוספים, בין אם עלות הרכישה וההתקנה שלהם גבוהה ובין אם לא, אינם משפיעים על קביעת מחיר הרכב. לצורך הדוגמה – מכונית חדש שנפגע בתאונה, דורש תיקון שישים אחוזים ממחיר המחירון של הרכב. עם זאת, בעלי המכניות התקינו בו מערכות מולטימדיה מתקדמות, רמקולים איכותיים ותוספים אחרים, שעלותם עשרות אלפי שקלים.
לכאורה, התוספות העלו את שווי הרכב, כך שהתיקון שלו הפך כדאי. למעשה, בהערכת מחיר הרכב לא נלקחת בחשבון שום תוספת, מה שהופך את הנכס למעשה לגרוטאה, שיש למכור אותה לפירוק.

קונה רכבים לפירוק ברחובות
קונה רכבים לפירוק ברחובות

מתי נחשב הרכב טוטאל לוס

רכב שנפגע בתאונה או בכל צורה שהיא, כולל למשל עץ שנפל עליו, יעבור הערכת מחיר של שמאי לפני קבלת ההחלטה על ביצוע תיקונים. כשמדובר ברכבים חדשים יחסית, מקפידות חברות הביטוח לבצע הערכה כאמור.
אם השמאי מעריך שעלות התיקונים עולה על שישים אחוזים ממחיר המחירון של הרכב נכון ליום לביצוע ההערכה, יוגדר הרכב אוטומטית "טוטאל לוס", ויימכר לפירוק.
אם יש לך אוטו ישן, או מושבת, ויש לך עניין למכור אותו לפירוק, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק ברחובות ובמרכז הארץ, במחירים הוגנים. כדאי ליצור קשר כעת, להיפטר מהמפגע הישן ולעשות צעד להתחדשות.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.