חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.

קונה רכבים לפירוק בראשון לציון

מי קונה רכבים לפירוק בראשון לציון והסביבה, במחירים הוגנים? כל התשובות בהמשך המאמר.

מתי רכב נקרא ישן

הגדרת הרכב כישן היא הגדרה סובייקטיבית. עבור מי שהתרגל לרכבים חדשים "מהניילון", כל רכב שנמצא על הכביש יותר משלוש שנים, החשב רכב ישן. לעומת זאת, עבור מי שהתרגל לרכבים ישנים, גם רכב שנמצא על הכביש 10 שנים, עשוי להיחשב חדש. הכל, כמובן, מנקודת מבטו של המסתכל.
גם סוג הרכב משפיע אד על ההגדרה שלו. רכבים

מסוימים שומרים על האיכות שלהם גם שנים אחרי שהגיעו לארץ. מדובר על רכבים המוגדרים "נמכרים" – כלומר רכבים שקל מאד למכור אותם, יש להם חלקי חילוף בשפע והתפקוד שלהם הוא טוב, גם יותר מעשר שנים לאחר שיוצרו.
על פי חוק, רכב ישן הוא רכב שמלאו לו 19 שנים. רכב כזה חייב לעשות טסט פעמיים בשנה וכמובן – לשלם אגרה.
מטבע הדברים, הבדיקה של רכבים כאלה היא מדוקדקת, מה שחושף את בעל הרכב להוצאות נוספות בכל פעם שהוא הולך למבחן רישוי.

מתי הרכב צרים להימכר

רכב צריך להימכר בשלושה מצבים: המצב הראשון – כשהוא פשוט מפסיק לתפקד, בגלל הגיל, או מכל סיבה אחרת. אין טעם להחזיק רכב כזה, וכל יום שעובר מקטין את התמורה הצפויה בגינו. המצב השני – רכב שהוגדר על ידי שמאי מוסמך "טוטאל לוס", הדבר קורה בעיקר אחרי תאונות, כאשר הערכת התיקון הינה גבוהה יותר משישים אחוז ממחיר המחירון של הרכב.
במצב הזה הרכב נמכר לחלפים, ואילו בעל הרכב מקבל מחברת הביטוח את מלוא הסכום שנקבע בפוליסה. המצב השלישי הוא רכב שחלקים חשובים בו אינם מתפקדים, מה שהופך אותו לסכנה בטיחותית של ממש.
אם יש לך רכב ישן המיועד לפירוק, זה המקום הנכון עבורך. איזי קונה רכבים לפירוק בכל רחבי הארץ, במחירים הוגנים. כדאי ליצור קשר כעת ולהפיק את המרב מהרכב הישן שלך.