חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.

קונה רכבים לפירוק במודיעין

חיפוש חלקי חילוף לרכב איננו משימה קלה. גם בעלי ניסיון, הבנה וידי בתחום, עשויים למצוא את עצמם חסרי אונים לנוכח הבעייתיות הרבה בתחום. מהן הבעיות העיקריות בתחום החלפים לרכב? אילו פתרונות אפשריים קיימים? היכן ניתן למצוא פתרונות טובים? כל התשובות בהמשך.

חלקי חילוף למכוניות – בעיות עיקריות

הבעיה החמורה ביותר בכל השור לחלקי חילוף לרכבים, הינה המחיר הגבוה שלהם בישראל. במשך עשרות רבות של שנים, היה יבוא חלקי החילוף נתון בידיהם של מספר גופים, ששלטו בשוק וגם קבעו הלכה למעשה את המחירים. בנוסף, גם לסוג האוטו והחלק הנדרש יש השפעה ישירה על המחיר. ואם בכך לא די, המיסוי שמטילה המדינה על חלקי חילוף מיובאים הוסיף על המחיר.
התוצאה הבלתי נמנעת היתה ועודנה, שמחירי החלפים למכוניות בישראל גבוהים בעשרות, ולעתים אפילו במאות אחוזים, ביחס למחיר שלהם במקומות אחרים בעולם.
בעיה קשה נוספת היא הקושי במציאת חלפים לרכבים מסוגים מסוימים. כיון שהמכוניות הללו נדירות יחסית, או הביקוש אליהם נמוך, גם היבואנים נמנעים מלייבא חלקי חילוף עבורם. ואם כבר נמצא חלק מסוים, הרי שמחירו גבוה בלא כל סיבה נראית לעין.

פתרונות אפשריים למציאת חלקי חילוף

הפתרון האפשרי הראשון שניתן להעלות על הדעת הוא הזמנה של החלק הנדרש אצל היבואן או אצל המכונאי במוסך, והמתנה לרגע שהוא יגיע.
הבעיה – בנוסף למחיר היקר, עשוי המוסכניק להוסיף את העמלה שלו למחיר, ויחד עם עבודת ההחלפה ההוצאה תהיה נכבדה.
פתרון אפשרי נוסף – קניה באמצעות האינטרנט. היתרון כאן הוא במחיר. מנגד, עלול הקונה לקבל חלק שלא הזמין, או שאיננו מתאים לצרכים.
הפתרון הנוסף והזמין ביותר הוא מצירת חלקי חילוף מפירוק. היתרון – גם מחיר סביר וגם מציאת החלק המדויק, ומהר.
החיסרון – אין אחריות, ולפעמים החלק פגום או מתקלקל במהירות. הדרך הטובה ביותר היא לבחור, במקרה הזה, רק חלקי חילוף שאין להם השפעה על בטיחות המשתמשים ברכב. מדובר בעיקר בחלקים שהם בגדר קישוט או תוספת.
אם יש לך רכב לפירוק, ואם יש לך רצון לקבל עבורו מחיר הוגן במהירות, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק במודיעין, ירושלים, תל אביב ומקומות רבים נוספים. כדאי ליצור קשר כעת ולסגור עסקה בהקדם.