חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק בלוד

העיר לוד היא אחת הערים העתיקות בישראל. מבחינה סוציו אקונומית, נמנה חלק ניכר מהאוכלוסייה בעיר עם השכבות הבינוניות, ורבים מהחיים בה מועסקים בתעשייה האווירית או בשדה התעופה. רק בשנים האחרונות מתחילים פני העיר להשתנות, בעקבות המעבר של גופים גדולים לעיר, אחרי שגילו את היתרונות הגלומים במיקום הגאוגרפי הייחודי שלה. אופי האוכלוסייה משפיע מאד על סוג הרכבים שניתן למצוא בה שחלק ניכר מהם ישן. מומחה לדבר אשר קונה רכבים לפירוק בלוד, עשוי למצוא בה כר נרחב לעסקים.

מתי רכב מוגדר כראוי למכירה לחלקי חילוף

רכב צריך להימכר לפירוק, כאשר הוא מפסיק להיות שימושי לכל דבר אחר. מדובר בשני מצבים: האחד, כשהרכב עדיין פועל ועדיין ניתן לכאורה להשתמש בו, אבל למרות זאת הוא איננו בטיחותי. בלמים לא טובים וצמיגים שחוקים הם שני סימנים המעידים על הצורך לבצע תיקון או להיפטר מהרכב. גם הגה שרוקד ולא מאפשר שליטה טובה על הרכב, כמו גם מערכת הילוכים בעייתית, מצביעים על אותו הדבר. רכב מהסוג המדובר, אם הוא נעצר בידי שוטרים או בידי בוחנים של משרד התחבורה, יורד מייד מהכביש, ללא אפשרות לחזור אליו לעולם.

טוטאל לוס והשבתה מוחלטת של הרכב

המצב השני שבו הרכב נמכר לפירוק הוא במצב היותר קל – כאשר לא ניתן להניע אותו, או לא ניתן להעביר אותו ממקום למקום בנסיעה. זאת, עקב גילו המתקדם או עקב הפגיעה בו כתוצאה מתאונה.
על פי הנוהל, רכב שעלות התיקון שלו עולה על שישים אחוזים ממחיר המחירון שלו, יוגדר אוטומטית כטוטאל לוס, והבעלים שלו יקבלו את מלוא התמורה עבורו, על פי הכתוב בחוזה הביטוח. מאליו מובן שככל שהרכב ישן יותר, התמורה תהיה נמוכה יותר.
אם יש לך רכב ישן, או רכב שעבר תאונה ויש לך רצון למכור אותו במחיר הטוב ביותר האפשרי ולפנות אותו במהירות הגבוהה ביותר, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק בכל רחבי הארץ, במחיר הוגן. כמו כן, פינוי הרכב מתבצע במהירות הרבה ביותר האפשרית. כדאי ליצור קשר כעת ולזרז את מכירת הרכב שלך לחלקי חילוף.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.