חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.

קונה רכבים לפירוק ביהוד

מדינת ישראל היא אחד המקומות הצפופים ביותר בעולם, מבחינת מספר כלי הרכב יחסית לאורך הכבישים.
הצפיפות הזאת בולטת בכל הארץ, ובעיקר באזור המרכז. מה הגורמים לצפיפות הבלתי נסבלת בכבישים? כיצד ניתן להקל את הצפיפות כאמור ולעזור לסביבה בעת ובעונה אחת? מי קונה רכבים לפירוק ביהוד, באזור המרכז ובישראל בכלל?

תחבורה ציבורית, הוזלת מחירי רכבים וצפיפות בכבישים

אף שבשנים האחרונות נעשים מאמצים לשפר את תשתיות התחבורה בישראל, ובעיקר כבישים, דומה שהמצב לא ממש משתפר. הסיבה העיקרית לכך הינה תשתית כבישים ותשתית תחבורתית, שאיננה עומדת, בדרך כלל, בדרישות התחבורה. בנוסף, מספר כלי הרכב בישראל גדל במהירות, שהיא גבוהה מקצב הגידול של הכבישים. נכון להיום יש בישראל קרוב לשלושה וחצי מיליון רכבים, שחלקם הגדול רכבים פרטיים. כל משפחה ישראלית מחזיקה בממוצע יותר מכלי רכב אחד.
בנוסף, בשנים האחרונות גילה הישראלי הממוצע את השיטה לרכישת רכב בליסינג, בין אם ליסינג תפעולי ובין אם מימוני. רכישת הרכבים עלתה, ומספר הרכבים הישנים עלה במקביל. חברות הליסינג רכשו עשרות אלפי כלי רכב ישנים, בהתאם להתחייבות שלהן כלפי הרוכשים. והרכבים הללו חזרו לכביש, והגדילו שוב את העומס.
כל הסיפור הזה היה עשוי להימנע או להתמתן, אילו הייתה בישראל תחבורה ציבורית יעילה. נכון לעשיו המצב לא כזה, אף שמשרדי הממשלה השונים עמלים על כך.

הקלה בצפיפות בכבישים באמצעות פירוק רכבים

אחת השיטות להקטנת מספר הרכבים בכבישים הינה הבאת מספר גדול ככל האפשר של רכבים לפירוק או אפילו לגריטה. רכבים מיורים תופסים מקומות חנייה ומסיעים לפקקים להתפתח.
ככל שיותר רכבים יפורקו תצמח גם תועלת משנית – היצע החלפים לרכבים השונים יגדל, ועשוי להוריד באופן משמעותי את המחירים של חלקי החילוף, שהם גבוהים מאד בישראל, וללא סיבה מוצדקת.

במדינת ישראל פועלים מספר גופים העוסקים בפירוק כלי רכב. אם יש לך רצון למכור את הרכב הישן שלך לפירוק, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק בכל רחבי הארץ. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ולעשות צעד חשוב גם לתועלת האישית וגם לתועלת הציבור.