חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק בבית שמש

היצע חלקי החילוף בישראל הוא גדול. עם זאת, המחירים של חלקי חילוף לרכב בישראל הם גבוהים מאד. מאילו מקורות מגיעים חלקי חילוף לרכב בישראל? היכן ניתן להשיג חלקים לרכב במחירים זולים ובזמינות גבוהה? מי קונה רכבים בבית שמש והסביבה, כמו גם בכל שאר אזורי הארץ? כל התשובות – בהמשך.

חלקי חילוף לרכב בישראל – מהיכן הם מגיעים

מספר הרכבים בישראל לנפש הוא מהגבוהים בעולם. לפיכך, למשות שהשוק בישראל הוא לכאורה קטן, יש כמה וכמה יבואניות רכב הנלחמות על הזכות לייבא רכבים.
ואכן, בשנים האחרונות חלה ירידה יחסית במחירי הרכב החדש לסוגיו. במקביל חלה ירידה משמעותית גם במחירי הרכבים יד שנייה. זאת, כיון שהגידול במספר הרכבים החדשים מניע איתו גם את הרכבים הללו המוצעים למכירה, מה שהופך אותם עצמם לפחות יקרים. עם זאת, בכל הקשור בחלקי החילוף, המצב קצת פחות מאיר פנים. כמעט כל היבואניות הגדולות מציעות חלקי חילוף מקוריים לרכב בישראל במחירים גבוהים, אפילו בקנה מידה אירופי. סוגים מסוימים של רכבים, בעיקר אמריקאים, מאפשרים הרכבה של חלקים מקוריים, ולא מאפשרים התאמה מיטבית של חלקים לא מקוריים. כמובן שלא מדובר בכל החברות, אבל עדיין, כדי למצוא חלק איכותי לרכב, יש צורך לחפש היטב.

חלקים לרכב במחירים זולים ובזמינות גבוהה

חלקי חילוף חדשים לרכב נמכרים בחנויות המורשות ובמוסכים במחירים גבוהים. זאת, לפני תוספת המס המעלה עוד יותר את המחירים. מנגד, שוק החלפים לרכב מפירוק, תפס גם הוא תאוצה בשנים האחרונות. חברות וגופים המתמחים בתחום קונים רכבים לפירוק בכל אזורי הארץ, מפרקים אותם ומוכרים את החלקים במחירים סבירים יחסית.
גם רכבים שעברו תאונות קשות ונחשבים טוטאל לוס ביטוחי, עדיין יכולים לשמש מקור לא אכזב לחלקי חילוף.
איזי קונה רכבים לפירוק באזור בית שמש, גם אם הרכב לא מניע ולא ניתן להזיז אותו מהמקום בגלל בעיות בטיחות.
אם יש לך רכב שהוא טוטאל לוס, או רכב ישן שאיך בדעתך להזיז ממקומו, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפור הסביבה שלך באמצעות מכירת הרכב לחלקי חילוף.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.