חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לחלקים

מציאת חלקי החילוף המתאימים לרכב כרוכה לעיתים קרובות במאמץ לא קטן. לא אחת מגלים בעלי רכבים הנזקקים לחלקים הללו, שדווקא חלקים שנראים פשוטים לכאורה וקלים להשגה, הם הבעייתיים ביותר. לחילופין, החלקים האלה עלולים להיות יקרים מאד, ולא תמיד יש לכך הצדקה.
מנגד, קונה רכבים לחלקים משיג חלפים בדרכים אחרות, עשוי להיות הפתרון הנכון בזמן הנכון. מה בין חלקים מרכבים לפירוק לחלפים חדשים? איפה כדאי לרכוש חלקים לרכב מפירוק?

חלקי חילוף זמינים לרכבים חדשים וישנים

גם היום, בזמן שהקניות באינטרנט הפכו לפופולריות במיוחד ובזמן שניתן להגיע לחלקי החילוף המעניינים את הרוכש בצרה המדויקת ביותר, עדיין מעדיף חלק ניכר מבעלי הרכב לקנות חלפים לרכב שלו בשני המקומות המסורתיים – חנויות המתמחות בחלפים לרכב, או באמצעות המוסך המבצע עבורו גם את התיקון של הרכב וההחלפה שלו. היתרונות בקנייה הזאת ברורים – הבעלים מקבל את החלק המתאים לו ביותר, ולא צריך לשבור את הראש. קנייה כזאת מתאימה לאנשים שהידע הטכני שלהם הוא מינימלי.

חלקים מרכב לפירוק או חלפים מיובאים

מול האופציה לרכוש מחנויות או ממוסכים מורשים ניצבת האופציה של קונה רכבים לחלקים מפירוק, או חלקים מיובאים מרכבים מפורקים.
בשני המקרים, לא מדובר בחלפים חדשים אלא בחלקים שנלקחו מרכבים שפורקו, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל. היתרון בקניית חלק כזה בחנות, טמון בחיסכון הניכר בעלויות הרכישה.
המחירים של חלפים כאלה לרכבים נמוכים באחוזים ניכרים מחלקים חדשים, וודאי מהמחיר שאותו גובים בעלי מוסכים, כחלק מהתיקון של הרכב עם זאת, חלקים כאלה הם עדיין בעייתיים, ואין עליהם אחריות ממשית.
מנגד, חלקים מרכבים מפורקים עשויים להיות באותה האיכות, והמחיר שלהם זול מאד בהשוואה לאותם חלקים המיובאים מחו"ל.
כל בעל רכב יכול לבחור את סוג החלקים שעליהם הוא יכול ומוכן להתפשר. בדרך כלל מדובר בחלקים שיש להם משמעות אסתטית, ולא משמעות בטיחותית.
אם יש לך רכב טוטאל לוס ואם יש לך עניין למכור אותו במחיר מיטבי, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק, גם אם מדובר ברכב המיועד לגריטה בלבד. כדאי ליצור קשר כבר עכשיו ולהפיק את המכסימום מהרכב הישן והבלתי שימושי שלך.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.