חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק בתל אביב

העיר תל אביב היא, ללא ספק, העיר התוססת ביותר בישראל ואחוז הצעירים בה הוא מהגבוהים בישראל. גם מספר כלי הרכב לאדם בעיר הוא מהגדולים, מה שהופך את הכבישים והדרכים בה לפקוקים בחלק ניכר משעות היום. כיון שכך, עיריית תל אביב מזדרזת לפנות רכבים בלי כשירים התופסים מקומות חנייה, בעיקר בשטחים ציבוריים. האם יש סיבה לכך שמספר הרכבים התקועים בעיר הוא גדול יחסית? מה עמדתן של חברות הביטוח בנושא? מי קונה רכבים לפירוק בתל אביב?

גרירת רכבים תקועים ושמירה על תנועה זורמת

כאמור, אחת הדאגות המרכזיות של פרנסי העיר תל אביב הנה שמירה נאותה על זרימת התנועה בעיר. זאת גם, ואולי בעיקר, בשעות העומס. הפקחים בעיר אינם נחים לרגע, ותוקעים דו"חות חנייה על ימין ועל שמאל. בחלק ניכר מהמקרים, הרכב נגרר ובעליו מחויבים גם בדמי הגרירה. גם רכבים שנתקעו בצידי הדרך בגלל תאונה, או בגלל תקלה רצינית, נגררים בלי חשבון. יש אומרים שבתל אביב מהפר הרכבים התקועים והופכים לטוטאל לוס הוא הגדול ביותר. אם אכן כך הם הדברים, יש בה הרבה הגיון.
ראשית, התנועה בעיר היא כבדה, מה שגורם לרכבים שהם מלכתחילה בלתי כשירים להתחמם יתר על המידה. רכבים כאלה יושבתו בדרך כלל, ולא ניתן יהיה להזיז אותם, אלא בגרירה.
שנית, חלק ניכר מהתושבים בעיר הזאת גרים בה בשכירות, והם בגילאים צעירים יחסית. אנשים כאלה ירכשו לרוב רכבים מי שלישית או אפילו רביעית, כאשר השיקול העיקרי הוא המחיר ופחות האיכות של הרכב. עובדה היא שחלק ניכר מהם עושים רק את הביטוח המינימלי המתחייב על פי החוק.

מכירת רכב לפירוק והתועלת שבצידו

בעלי רכבים שנתקעו בתל אביב ובסביבתה, ממהרים למכור את הרכב שלהם מיד כאשר מתברר שלא ניתן לטפל בו. בחלק ניכר מהמקרים מגדירות חברות הביטוח רכבים כאלה כטוטאל לוס, מעניקות לבעלי הרכב את שוויו הכספי ומציעות למכור את הרכב לפירוק. אף שבעלי הרכב אינם נהנים ישירות מהמכירה שלו, הרי שעצם ההזזה שלו מהמקום מונעת מהם קנסות ותשלומים מיותרים.
אם יש לך רכב תקוע בתל אביב, זה המקום עבורך. איזי קונים רכבים לפירוק במחירים הוגנים ובביצוע מהיר של העסקי. כדאי ליצור קשר כעת ולהפוך רכב בעייתי למזומנים.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.