חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק בירושלים

לפני שנדון על פירוק רכבים בירושלים, אחת הסוגיות החשובות בעולם ביטוח הרכב הינה קביעת המצב המדויק שבו הופך רכב שעבר תאונה או פגיעה רצינית אחרת לרכב שהוא טוטאל לוס מבחינה ביטוחית.
מהו טוטאל לוס? האם רכב שלא ניתן לבטח אותו הוא באמת חסר ערך? מה ניתן לעשות עם רכב שהפך לחסר ערך מבחינה ביטוחית? כל התשובות בשורות להלן.

ספוילר: קונה רכבים לפירוק בירושלים.

ביטוח רכב, החזרי ביטוח וקביעת ערכו של הרכב

ביטוח הרכב בישראל מורכב מכמה חלקים, כאשר חלק אחד הוא בגדר חובה, והחלקים האחרים הם בגדר רכוש. ביטוח החובה, כשמו כן הוא, הוא ביטוח המתחייב על פי חוק. הביטוח הזה נועד לפצות על נזקי גוף שייגרמו כתוצאה מתאונה, חלילה, הן לנוסעים ברכב והן למי שנפגע ממנו. בישראל קיים נוסח אחיד ומחייב לביטוח כזה.
הביטוח המקיף הוא ביטוח מקיף. הביטוח הזה כולל ביטוח צד שלישי – כלומר פיצוי לצד שלישי שנפגע על ידי הרכב, בעיקר פגיעת רכוש. בנוסף הוא כולל ביטוח עצמי – כלומר תשלום על נזקים שנגרמו לרכב. גם כאן יש נוסח אחיד, שחברות הבטוח רשאיות לחרוג ממנו אך ורק לטובת המבוטח.
ככל שהרכב ישן יותר, ישנם מקרים שבעלי הרכב נוטים שלא לבטח אותו בביטוחי רשות.
זאת, מפאת שוויו ומפאת העובדה שההחזרים בגין נזקים שייגרמו לרכב יהיו צנועים, שלי פרופורציה לגובה הפרמיה. ואז כדאי לשקול פירוק רכבים בירושלים.

טוטאל לוס וקביעת ערך הרכב

המונח טוטאל לוס (TOTAL LOST) פירושו שרכב מסוים איבד את הערך שלו, ולחברת הביטוח לא משתלם להמשיך ולבטח אותו.
רכב יכול להיות מוגדר כך, הן בעקבות פגיעה בתאונה והן מפגעי טבע (עץ שנפל על הרכב, למשל).
עם זאת, המונח כאמור איננו שולל לחלוטין את הערך של הרכב. הגדרת הרכב כטוטאל לוס מגיעה, רק אם שמאי רכב מוסמך קבע שהנזק שנגרם לרכב עולה על 60% מערכו בשוק.
במקרים כאלה, ניתן למכור את הרכב לסוחר מכוניות אשר קונה רכבים לפירוק בירושלים, בתל אביב או בכל אזור אחר בארץ, שהרכב נמצא קרוב אליו. מרגע שהרכב עובר לאחריות הקונה, יש פחות דאגות שמא יפרצו אליו, יגנבו אותו או יגנבו ממנו חלקים.
אם יש לך רכב מושבת או מעלה אבק, זה המקום עבורך. איזי קונה רכבים לפירוק בירושלים וברחבי הארץ במחירים טובים ובמזומן.
כדאי ליצור קשר עוד היום ולהסיר מלבך דאגה מיותרת לרכב.

אולי יעניין אתכם גם

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.