חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

תהליך של רכבים לפירוק

רכבים מיושנים מצריכים לא אחת ביקורים תכופים במוסך ועלויות תחזוקה גבוהות העולות לעתים על שוויו של הרכב. במקרים רבים בהם רכב ישן עבר תאונה קשה, הרי שלא משתלם לשאת בעלויות התיקון ומוטב למכור את הרכב.

רכבים ישנים, בלתי תקינים או כאלה שהורדו מהכביש ואינם שמישים, מהווים נטל על בלע הרכב שמחוייב לחדש את רישוי הרכב ולבצע טסט לרכב, גם אם הוא אינו נמצא בשימוש.

היכולת למכור רכב ישן או בלתי תקין הינה הולכת ומצטמצמת וזאת נוכח מגמת העלייה המתמדת ברכישת רכבים חדשים בתנאים ומחירים משתלמים ונוחים. התוצאה הינה שרכבים ישנים או תקולים רבים, תופסים מקום בחניית הבית או עומדים ללא שימוש בצדי הכבישים. תופעה זו יוצרת מפגעים סביבתיים וישנם רכבים ההופכים לגרוטאות ול"אנדרטאות".

הפתרון הנוח, המהיר והמשתלם ביותר למכירת רכב ישן, הינו תהליך של רכבים לפירוק הכולל העברת הרכב לפירוק וקבלת תשלום הוגן עבורו שלא ניתן לקבל בדרכים אחרות.

כיצד מתבצע תהליך של רכבים לפירוק?

מכירת רכב לחברה לפירוק רכבים מהווה פתרון נוח ומהיר "להיפטר" מרכב ישן או בלתי תקין. מכירת רכב מיושן ללקוח פרטי הפכה ךמשימה בעייתית וכיום קיים קושי רב במציאת קונה פוטנציאלי.

מגמה זו הביאה להיווצרות של מלאי גדול של רכבים ישנים שאינם בשימוש שבעליהם אינם מצליחים למכור אותם. חברה לפירוק רכבים מספקת שירות המיועד בדיוק למצב מסוג זה. החברה תגיע עד לביתכם או למקום חניית הרכב, תשלם לכם תמורה הוגנת ורואיה עבורו ותגרור את הרכב למגרש הגרוטאות או למרכזי מחזור.

תהליך פירוק הרכב כולל פירוק של החלקים התקינים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר בתור חלקי חילוף ומחזור החלקים האחרים לחומרי גלם המשמשים למגוון צרכים בתעשייות הברזל והפלסטיק. תהליך פירוק רכבים כולל שימוש במכשור ייעודי שדוחס את שלדת הרכב והחלקים שמיועדים למחזור והופך אותם לחומר גם הניתן למחזור.

הפעולה מססייעת לשמירה על איכות הסביבה ומונעת היווצרות מפגעים סביבתיים ובטיחותיים.

חברה מקצועית ואמינה לפירוק רכבים

מלאכת פירוק רכבים ישנים או תקולים מחייבת ידע ומומחיות מקצועיים. חברות המתמחות בתחום, מבצעות את השירות באופן יעיל ומהיר ומספקות יתרונות הן לבעל הרכב הזוכה לתמורה עבור רכב ישן שלא ניתן למכור אותן, הן לרשויות המקומיות המעוניינות למנוע היווצרות מפגעים סביבתיים והן לחברת הפירוק המרוויחה ממכירת חלקי החילוף וממחזור.

איזי פירוק רכבים הינה חברה מקצועית ואמינה המתמחה בפירוק רכבים ישנים ובלתי שמשיים. אנו קונים רכבים בכל מצב, כולל רכבים שעברו תאונה או הורדו מהכביש. אנו מגיעים עד למקום חנייץ הרכב, מעניקים לכם תמורה הולמת ומעבירים את הרכב לפירוק.

תהליך פירוק רכבים מבוצע בידי אנשי מקצוע מיומנים, תוך שימוש במכשור מכני מתקדם להשלמת התהליך באופן יעיל ומהיר.

תהליך-של-רכבים-לפירוק

חייגו עכשיו וקבלו מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900 | זמינים 24 שעות שירות בכל חלקי הארץ!

צרו איתנו קשר בכדי לשמוע יותר פרטים.

חברתנו מתאפיינת במתן שירות אמין, אדיב, מקצועי ומהיר אנו מספקים הכוונה וייעוץ בחינם ע"י צוות מומחים ומקצוענים, לשירותך זמינים 24 שעות ביממה! (למעט שבת)