חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לחלפים לכל סוגי הרכבים

שוק חלקי החילוף לרכבים בישראל הוא ענק. הערכות שמרניות מדברות על שווי שוק של קרוב לשלושה מיליארד ₪ (3,000,000,000).
עם זאת, מחירי החלפים לרכב, בעיקר חלפים מקוריים, הם גבוהים מאד. במקרים מסוימים כדאי לשקול קניית חלפים מאיש מקצוע אשר קונה רכבים לחלפים. מהם חלקי חילוף מפירוק? מתי כדאי לקנות חלפים כאלה? היכן ניתן להשיג אותם? בשורות להלן נעסוק בנושא שכל בעל רכב, ובעיקר רכב ישן, התלבט לגביו לפחות פעם אחת.

חלקי חילוף מפירוק מה זה אומר

חלקי רכב מפירוק הם חלקים לרכב שפורקו ממכוניות שעברו תאונה, או שיצאו משימוש פשוט כי עבר זמנן. חלק ניכר מהמכוניות הללו מפורק לחלקים, שכל אחד מהם עשוי להימכר בסכומים גבוהים, בהתאם לדרישה בשוק. להלן חלק מאמות המידה המשפיעות על מחירי החלפים:
סוג הרכב: רכבים מבוקשים, או כאלה שיש הרבה מהם על הכביש, מגדילים את הביקוש לחלקי חילוף מפירוק.
זמינות הפריט: ישנם פריטים שקשה יותר למצוא, והפריטים הללו ימכרו בדרך כלל במחירים גבוהים יותר. הקושי במציאת הפריטים עשוי לנבוע מהעובדה שמסיבות שונות, היבואנים לא מייבאים אותם. במקרים מסוימים מדובר ברכבים ישנים מאד, שאז נדיר מאד למצוא עבורם חלקי חילוף מהיצרן.
חלופות אחרות: אם לחלק ספציפי יש חלופה, גם אם לא מקורית, אפשר למצוא אותה במחירים זולים. עם זאת, חלקים כאלה אינם מקוריים ולרוב לא מחזיקים מעמד.
בטיחות: יש חלקי חילוף שאפשר לקנות אותם ללא חשש, כיון שהם לא חשובים לנושא הבטיחות: חלקי פלסטיק שונים שהמטרה שלהם אסתטית הם דוגמה טובה לכך.

מתי קונים חלקים מפירוק

ישנם שני שיקולים חשובים בקניית חלפים מפירוק: השיקול הראשון הוא הבטיחות, ואילו השיקול השני הוא המחיר. נקודת שיווי המשקל ביניהם היא שתקבע את הכדאיות. אם החלק הנדרש חשוב לבטיחות, יש לשקול היטב לפני שקונים אותו. מנגד, אם המחיר של חלק מסוים מפירוק נמוך מאד יחסית לחלק חדש, הדבר עשוי להפוך אותו לכדאי.
אם יש לך רכב ישן, או אם יש לך עניין במציאת חלקי חילוף איכותיים, זה המקום הנכון עבורך.
איזי קונה רכבים לפירוק ולחלפים, במחירים הוגנים. כדאי ליצור קשר כעת ולחסוך לעצמך טרחה וכאבי ראש מיותרים.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.